שמיכת פוך סינטטי זוגית

השמיכה היא מצעים רכים המכסים אדם בשנתו. זה בדרך כלל מלא בנוצות, פוך, צמר או חומרים טבעיים אחרים. שמיכת פוך יכולה לשמש בפני עצמה או כשכבה נוספת כדי להפוך את המיטה לנוחה יותר.

שמיכת פוך סינטטית זוגית היא סוג של שמיכת פוך סינתטית המיועדת לאנשים שרוצים ליהנות מהיתרונות של שמיכת פוך ללא תג המחיר הגבוה. זה יכול לשמש גם לאנשים שאלרגיים לפוך וחומרים טבעיים אחרים.

שמיכת פוך סינתטית כפולה היא שמיכת פוך שעשויה משתי שכבות של חומרים סינטטיים.

השכבה הראשונה, שהיא השכבה העליונה, עשויה בדרך כלל מבד רך כמו כותנה או פוליאסטר. השכבה השנייה, שהיא השכבה התחתונה, עשויה להיות עשויה מחומר כמו פוליאסטר או ניילון.

ניתן להשתמש בשמיכת פוך מסוג זה לכל עונות השנה והיא מגיעה בהרבה משקלים ודירוגי חום שונים כדי להתאים לצרכים שלך.

אנו מקווים שמצאת את המאמר לעיל על שמיכת פוך סינתטית כפולה מועיל.

שמיכת פוך היא סוג של מצעים. זה בדרך כלל מלא בפוך, נוצות או צמר. כיסוי פוך הוא כיסוי מגן לשמיכת פוך.

שמיכת פוך סינתטית כפולה היא סוג של שמיכת פוך סינתטית בעלת שתי שכבות בד משני הצדדים. הבד יכול להיות עשוי מפוליאסטר או פוליפרופילן.

היתרונות בשימוש בשמיכת פוך סינתטית מסוג זה הם בכך שהיא מספקת שינה נוחה והיא גם חוסכת מקום שכן ניתן לקפל אותה לשניים ולאחסן אותה במגירה או בארון כאשר היא אינה בשימוש.

שמיכות פוך סינתטיות כפולות מועילות מכיוון שהן מספקות שינה נוחה והן גם חוסכות מקום שכן ניתן לקפל אותן לשניים ולאחסן אותן במגירה או בארון כאשר אינן בשימוש.

שמיכת פוך סינתטית כפולה היא סוג של שמיכת פוך העשויה משתי יריעות של חומר סינטטי. יריעות אלו ממולאות לרוב בתערובות פוליאסטר, פוליפרופילן או פוליאסטר-פוליפרופילן. שמיכת פוך סינתטית כפולה הייתה פופולרית בצפון אמריקה כבר עשרות שנים אך כעת היא הופכת נפוצה יותר גם באירופה ובאסיה.

ישנם יתרונות רבים לשימוש בשמיכת פוך סינתטית כפולה. יתרון אחד הוא שניתן לכבס ולייבש את הסדינים בטמפרטורות גבוהות ללא כל נזק לסיבים. משמעות הדבר היא שאין צורך בניקוי יבש באותה תדירות שבה יהיה צורך בניקוי יבש מסוגים אחרים של מצעים. יתרון נוסף הוא שהסדינים הללו הינם היפואלרגניים מה שהופך אותם לבחירה טובה עבור אנשים הסובלים מאלרגיות או עור רגיש. סוף כל סוף,

שמיכת פוך סינטטית היא סוג של שמיכת פוך העשויה מבדים סינטטיים. זה בדרך כלל זול יותר משמיכת פוך טבעית, וניתן לכבס אותה במכונת הכביסה.

שמיכת פוך סינתטית זוגית היא סוג של מצעים זוגיים המשתמשים בשתי שמיכות פוך סינתטיות (או שמיכות) ליצירת סט מצעים אחד. זה אומר שיש שתי שכבות של בד: אחת למעלה ואחת למטה.

שמיכת פוך סינתטית כפולה היא סוג של שמיכת פוך העשויה משתי שכבות בד. השכבה הראשונה היא מילוי סינטטי המעניק חום והשכבה השנייה היא כיסוי כותנה.

ניתן להשתמש בשמיכת פוך מסוג זה גם בקיץ וגם בחורף שכן יש לה יכולת לווסת את טמפרטורת הגוף לאורך כל העונה. הוא כולל גם תכונה אנטי-בקטריאלית המסייעת לשמור על המצעים נקיים ורעננים לפרקי זמן ארוכים יותר.

עם שמיכת פוך סינתטית כפולה, תוכלו ליהנות מהיתרונות של שמיכת פוך טבעית ושמיכת פוך סינטטית בו זמנית.

שמיכת פוך מסוג זה נקראת גם שמיכת פוך לכל עונה או כל השנה. הוא עשוי מ-100% חומרים סינתטיים ויש לו את היכולת לווסת את טמפרטורת הגוף שלך לא משנה באיזו תקופה בשנה.

שמיכת פוך סינתטית כפולה היא שמיכת פוך בעלת שתי שכבות נפרדות – השכבה העליונה מסיבים סינטטיים והשכבה התחתונה מסיבים טבעיים.

השכבה העליונה מספקת חום, בעוד השכבה התחתונה מספקת רכות ונוחות. כך תוכלו לחוות את הטוב משני העולמות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.